21.11.2014 22:12

Protiúrazový spot BanalFatal! obsadil v soutěži Žihadlo roku 2014 druhé místo

Dne 20. 11. 2014 se udílely v pražském kině Ponrepo ceny za nejlepší veřejně prospěšné kampaně neziskových organizací Žihadlo roku 2014.

Letošní 8. ročník byl výjimečný hned z několika důvodů. Do letošního ročníku Žihadla přihlásilo své kampaně 68 organizací, celkově bylo do této soutěže přihlášeno 112 kampaní. Porota, složená z 12 odborníků na marketing, PR a kreativitu z České a Slovenské republiky, hodnotila kampaně dvoukolově. Letošní držitelé ocenění navíc kromě skleněného žihadla získali také šek ve výši 5 000,- Kč.

V kategorii Tištěná reklama zvítězila v letošním roce kampaň Mysli organizace Gender Studies, o.p.s. Žihadlo v kategorii Internetová kampaň si odnesla organizace Amnesty International ČR, o.s.  za svoji kampaň s názvem 3 minuty stačí. Kampaň pro Světlušku Nadačního fondu Českého rozhlasu zvítězila v kategorii Rozhlasový spot.

Oceněným v kategorii Televizní a kino spot se stala Nadace Vodafone České republiky za svůj spot Rok jinak. Spot BanalFatal! České asociace paraplegiků – CZEPA vytvořený agenturou Friend´s Factory skončil s nejmenším možným rozdílem hlasů na druhém místě.

Cenu veřejnosti, kterou udílejí sami hlasující, kdy svými hlasy podporují svého favorita, vyhrál rozhlasový spot Helppes – Super den od stejnojmenné neziskové organizace.

Poslední cenu – cenu poroty – si odnesl video spot Za dobrú voľbu predsedu Najvyššieho súdu, který byl do soutěže přihlášen v rámci stejnojmenné internetové kampaně.

Všem oceněným gratulujeme.  

Tiskovou zprávu pořadatelské organizace Neziskovky.cz můžete číst zde.

Foto: fb stránka obecně prospěšné společnosti Neziskovky.cz

—————

Zpět


Kontakt

Česká asociace paraplegiků - CZEPA, z.s.

Dygrýnova 816/8
Praha 14 - Černý Most
198 00

Provozní doba:
po - pá: 8:30 - 16:30 hod.


+420 775 980 952